Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 311 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Měření posunů železničního svršku a mostní konstrukce
Leischner, Ludvík ; Bureš, Jiří (oponent) ; Švábenský, Otakar (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o měření posunů na znojemském železničním viaduktu. Prostřednictvím dvou měřických metod, a to prostorové polární metody a kinematické GNSS Stop & Go metody, byly měřeny polohové a výškové změny železničního svršku a mostní konstrukce nově rekonstruovaného mostu. V práci je kladen důraz na posouzení podélných posunů v závislosti na atmosférických podmínkách – zejména teplotních – a posouzení přesností obou nezávislých měřických metod.
Stavební průzkum a diagnostika objektu
Vítková, Barbora ; Heřmánková, Věra (oponent) ; Anton, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je diagnostický průzkum zděných stěn a spojovacího mostu ve Východním příkopu hradu Špilberk. Práce obsahuje teoretické poznatky o stavebně technickém průzkumu a diagnostických metodách a jejich vyhodnocení pro určení základních vlastností zděných konstrukcí. V praktické části je diagnostický průzkum zpracován. Jeho součástí je určení materiálových charakteristik konstrukce. V závěru je proveden návrh opatření na odstranění zjištěných poruch.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.
Trámový most nad místní komunikací
Kunčarová, Edita ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navržení mostu o jednom poli, vedoucí přes místní komunikaci. V rámci práce byly zpracovány tři varianty řešení, přičemž dále byla rozvedena jedna z nich. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet probíhal pomocí kombinace ručního a softwarového řešení. Výpočet a grafické vyobrazení vnitřních sil bylo provedeno v programu Scia Engineer 19.1.
Využití termografické metody pro diagnostiku betonových mostů
Janků, Michal ; Hobst, Leonard (oponent) ; Matula, Radek (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce je zaměřena na výzkum použitelnosti termografické metody při diagnostice betonových mostů v podmínkách České republiky. Teoretická část charakterizuje vybrané poruchy betonových konstrukcí a princip jejich zjišťování. Praktická část popisuje měření provedené v laboratoři na zkušebním tělese a v terénu na betonovém mostě. Největší pozornost je věnována především infračervené termografii, georadaru a ultrazvukové pulse-echo metodě. Na základě výsledků disertační práce byly vypracovány doporučení pro použití termografické zkušební metody v praxi.
Rekonstrukce mostu
Laczko, Zoltán ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout namísto stávající mostovky ze železobetonové monolitické desky novou deskovou konstrukci. Konstrukce je navržena jako dodatečně předpjatá monolitická spojitá desková konstrukce o třech polích. Konstrukce je předpjatá pomocí monostrandů. Nosná konstrukce je posouzena na první i druhý mezní stav. Konstrukce je modelována v programu Scia Engineer 2011.
Návrh WiFi sítě v nemocnici
Badin, Vojtěch ; Jordán, Vilém (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem funkční a dostatečně výkonné WiFi sítě, která bude schopna uspokojit potřeby zákazníků a personálu nemocnice ve městě s 10 000 obyvateli. Realizací tohoto projektu dosáhne nemocnice zkvalitnění služeb především pro pacienty, kteří v ní musí trávit dlouhodobý pobyt. Práce obsahuje návrh tras vedení kabelů, výběr a nastavení aktivních prvků a ekonomické zhodnocení investice.
Most na místní komunikaci
Nečasová, Pavla ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením hlavní nosné konstrukce mostu o čtyřech polích. Most převádí místní komunikaci Žernov-Přerov přes dálnici D1. Práce obsahuje návrh tří variant řešení. Pro podrobné zpracování byla zvolena varianta jednobodově podepřeného deskoskotrámu. Diplomová práce zahrnuje statický výpočet, přehledné a podrobné výkresy a vizualizaci.
Most na rampě
Páteček, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením nosné konstrukce mostu na rampě. Mostní konstrukce je součástí mimoúrovňové křižovatky, které připojuje rychlostní silnici R35 na dálnici D1. Byly vypracovány tři studie. Most je řešen jako spojitý nosník o šesti polích. Výsledný návrh byl proveden z předpjatého betonu dle platných norem. Při výpočtu byla zohledněna fázovaná výstavba.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 311 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.